بودجه عمرانی 96 سلیقه‌ای بسته شده است

بودجه عمرانی 96 سلیقه‌ای بسته شده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که بودجه عمرانی سال 96 کشور سلیقه‌ای بسته شده است.

‌به گزارش اخترنیوز و به نقل از ، محمدرضا رضائی کوچی، یکشنبه 21 آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به جزئیات لایحه بودجه سال 96، افزود: رقم ۶۲ هزارمیلیارد تومان برای بودجۀ عمرانی سال آتی در نظر گرفته شده که این رقم، غیرواقعی و به دور از کارشناسی‌های منطقی است.

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه متأسفانه دولت در حین تدوین لایحۀ بودجه سال آیندۀ کل کشور، نظرات کارشناسان و نمایندگان را اخذ نکرده است، تصریح کرد: متأسفانه بودجه عمرانی سال ۹۶ کل کشور با نظر شخصی برخی مسئولان و اعمال سلیقۀ افراد بسته شده است.

وی با بیان اینکه  شیوۀ فعلی بودجه‌بندی و تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی، شایستۀ سازمان برنامه و بودجه کشور نیست و باید در تخصیص بودجه به پروژه‌های مختلف عدالت رعایت شود، افزود: اینکه بودجۀ پروژه‌ای هزار برابر رشد و پروژۀ دیگر رشدی منفی داشته باشد؛ نشان از بی‌عدالتی در تخصیص اعتبارات است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: اولویت‌بندی‌ها در موضوع تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی نواقص و ایرادات فاحشی دارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر ضرورت تجدید نظر در اعداد و ارقام بودجۀ عمرانی کشور، یادآور شد: به طور حتم، ضمن بررسی لایحۀ بودجۀ ۹۶ کل کشور در کمیسیون‌های عمران و تلفیق مجلس، به انتقادات وارده به این لایحه، رسیدگی خواهد شد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما