داوود امیرحقیان:تذکرات لام را به مسئولین مربوطه داده بودم...

داوود امیرحقیان:تذکرات لام را به مسئولین مربوطه داده بودم...

علارغم تهدید ها و فشار ها ما پا پس نکشیدیم و به حقیقتگویی های خود ادامه میدهیم:


در گزارش قبلی مربوط به افشاگری های داوود امیرحقیان در خصوص فساد مالی شورای شهر تبریز نکته های مبهمی از دید همراهان و بازدیدکنندگان ما بود که امیرحقیان این ابهامات را رفع کرد


این گزارش بصورت پرسش و پاسخ می باشد، ما سوالات شما عزیزان را مطرح کردیم و امیر حقیان پاسخ داد :


* به نظر شما علت اصلی این فساد مالی چیست؟و چه کسانی مقصر هستند؟
بنده علت اصلی این فساد را در عدم مدیریت و نظارت صحیح میدانم
در امر مدیریت نباید از کنترل و نظارت غافل بود، وقتی کنترل و نظارت بر امور ضعیف باشد زمینه برای فساد ایجاد میشود.
و باید در این مورد مدیران اجرایی پاسخگو باشند که چرا شیوه های نادرست را پیش گرفته و باعث ایجاد زمینه مناسب برای فساد شدند.

* موضع شما در برابر این قضیه به چه صورتی است؟
بنده از اولین روزی که این اتفاقات پیش آمد به مسئولین مربوطه تذکرات لازمه را دادم و این امر را بشدت محکوم کردم و امیدوارم مردم زود قضاوت نکنند و همه را به یک چشم نبینند.

* آیا اطلاع دارید مردم شما را به جرم زمین خواری متهم می دانند و حرف و حدیث های متفاوتی در این باره هست؟
در شهرداری منطقه 7 تبریز یک مورد تغییر کاربری بوده و این زمین مربوط به کارخانه سفال پزی بوده که از طریق اداره بازرگانی برای تغییر کاربری اقدام کرده بودند و این امر قبل از دوران شهرداری بنده بوده و شواهد و مدارک موجود هم این مسله را اذعان می کند.و از کسانی که این اتهام را میزنند تقاضا دارم اگر مدارکی در این خصوص دارند ارائه دهند تا همه مردم آگاه شوند.

* آیا حاضر به افشای اسم اشخاصی که باعث و بانی اصلی این فساد بودند هستید؟
وقتی بنده صحبت از ریشه و تنه می کنم،مشخص می شود چه کسانی پشت این قضیه بودند،حتی آقایان طوری با یکدیگر هماهنگ شده عمل کردند که بنده به جرات میتوانم بگوید اینان یک روح هستند در دو بدن(تلخند).

* علت اینکه نزدیک انتخابات شورای شهر سکوت خود را شکستید و افشاگری های خود را استارت زدید چیست؟آیا این سیاسی کاری نیست؟
بنده افشاگری های خود را از روز اول و اوایل سال 93 شروع کردم و همان زمان بود که بنده گفتم شهرداری به ناکجا آباد می رود و از شیوه مدیریتی شهرداری نارضایتی خود را همان موقع اعلام کردم
به همین دلیل بود که بنده به همراه چند تن از اعضای شورای شهر جلسات شورا را به نشانه اعتراض ترک کردیم و چندین بار در متن و سخنان پیش از دستور خود به این مسائل اعتراض کردیم ولی کو گوش شنوا...(تلخند)


همچنین امیرحقیان در پایان این جلسه پرسش و پاسخ با اشاره به این مسئله که بنده از همان اول مخالف این سیاست شهرداری و نحوه مدیریت بودم و همیشه اعتراض کردم از مردم خواست کورکورانه تصمیم نگیرند و همه را به یک چشم نبینند همچنین او افزود از مردم تقاضا دارم  پیش داوری ها و قضاوت ها را کنار بگزارند.

داوود امیرحقیان همچنین از مردم خواست منتظر و پیگیر سخنان پیش از دستور جلسه یکشنبه هفته ی آینده او باشند زیرا که به مسائلی اشاره خواهد کرد که تاکنون شاید هیچکس نشنیده...

سوالات خود در این خصوص ، را با ما در میان بگذارید....ما تریبون شما هستیم
سوال از شما پاسخ از مسئولین

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما