خدمات دهی بیش از 2 هزار میلیارد ریالی دولت به شهرستان بستان آباد

خدمات دهی بیش از 2 هزار میلیارد ریالی دولت به شهرستان بستان آباد

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایرنا، علی بدر شکوهی قبل از خطبه های نماز جمعه بستان آباد اظهار کرد: با وجود مشکلات مالی دولت تدبیر و امید، بیشترین اعتبارات در حوزه خدمات رسانی به شهرستان را داشتیم.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید 48 طرح در 17 حوزه در این شهرستان انجام شد که برای آنها 2 هزار و 730 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرماندار بستان آباد از آبگیری سد کلقان در بهار سال 96 خبر داد و گفت: برای اجرای این سد بیش از 500 میلیارد ریال هزینه شده است که بخش اعظمی از مشکلات منطقه در حوزه آب شرب، کشاورزی و صنعت حل می شود.
وی با اشاره به اعتبار صرف شده در حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیز گفت:400 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه هزینه شد و تلاش می کنیم نواقص موجود این حوزه را با مساعدت و پیگیری های دولت تدبیر و امید بر طرف کنیم.
بدرشکوهی به خدمات طرح تحول سلامت نیز اشاره کرد و افزود: در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شد که بخش اعظمی از نیاز های روستاها را با ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی حل کرده ایم.
فرماندار بستان آباد همچنین به اعتبارات حوزه آب رسانی، برق رسانی، احداث سالن های ورزشی و مخابرات و گردشگری نیز اشاره و خاطر نشان کرد: خدمات ارائه شده از سوی دولت تدبیر و امید نشان از توجه دولت به مناطق کم برخوردار است.
شهرستان بستان آباد با 100 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق تبریز واقع است. 

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما