بمباران سایبری داعش چگونه است؟

بمباران سایبری داعش چگونه است؟

ناسا هواپیمای سازگار با محیط زیست می‌سازد

اگر چه تاکنون هرگاه نام ناسا به گوش ما خورده است ذهنمان به سمت فضانوردی و ساخت فضاپیما رفته است اما یکی دیگر از وظایف این سازمان اختراع فناوری های برتر در زمینه هواپیما و پرواز است. این سازمان در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده که قصد دارد در 10 سال آینده به سمت تولید نسل جدیدی از هواپیماهایی برود که تطابق بیش تری با محیط زیست دارند و آسیب کم تری به آن وارد می کنند.

سال 1947 بود که هواپیماهای جنگی با قابلیت شکستن دیواره صوتی ایجاد شد و با فناوری های مختلف دیگری در طی این سال ها تکمیل شد. در سال 2013 نیز نوعی از هواپیمای جنگی بدون سرنشین تولید شد که قابلیت پروازهای طولانی بدون خلبان را دارا بود.

در ماه فوریه ناسا قرارداد جدیدی بست که به موجب آن از سال 2020 باید تست هواپیماهایی آغاز شود که صدای شکستن دیوار صوتی آن ها بسیار کم تر از انواع کنونی است. در حال حاضر به دلیل این مشکل هواپیماهای جنگی نمی توانند در اطراف مناطق شهری رفت و آمد کنند.

از طرف دیگر این هواپیماها مصرف سوخت فسیلی کم تری دارند و کربن کم تری تولید می کنند که وجهه محیط زیستی آن ها را پر رنگ تر می کند.

 

 

بمباران سایبری داعش، ماموریت جدید آمریکا!

پیش از این داعش اعلام کرده بود که مورد حمله برخی از هکرهای ناشناس قرار گرفته است اما اکنون دولت اوباما به طور رسمی اعلام کرده است که بارانی از بمب های سایبری را بر روی داعش خواهد ریخت. در گزارش مفصلی که نیویورک تایمز در این باره منتشر کرده ابعاد و دفعات این حملات شرح داده شده است، با این حال رابرت ورک معاون وزیردفاع در قسمتی از آن اشاره می کند که : «ما در حال حملات سایبری هستیم که پیش از این انجام نداده بودیم. این حملات توسط نیروهای ویژه ای انجام می شود که تیم های کوچکی را تشکیل داده اند

هدف نهایی این حملات اختلال ارتباطات داعش نیست گرچه این هم بخشی از اهداف این حملات است. هدف اصلی این حملات ساخت ارتباطات جعلی است که می تواند سربازان داعش را به دام بیندازد. با استفاده از این حملات، عادات ارتباطاتی و آنلاین فرماندهان داعش کشف شده و با فرمان های جعلی نیروها را به سمتی خواهند برد که برای حملات هوایی یا زمینی نیروهای ضد داعش مناسب تر است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما