اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، عمده مشکلات مردم را حل می‌کند

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، عمده مشکلات مردم را حل می‌کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: اجرای ارکان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر آن، عمده مشکلات مردم را حل می‌کند.

به گزارش اخترنیوز، سردار حسین دهقان عصر امروز در حاشیه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده، تغییر فضای بازرگانی کشور است. در آنجا هم بحث تولید ملی، منابع ملی و نحوه استفاده از آن‌ها، مناطق آزاد، نفت و گاز و اقلام راهبردی و استراتژیکی مطرح است.

وزیر دفاع ادامه داد: این موارد در مجموع در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مورد اهتمام قرار گرفته و به طور طبیعی ما در سایه این اقتصاد می‌خواهیم بگوییم که امروز مسئله اصلی کشور، مسایل اقتصادی است و اگر بتوانیم این حوزه را ساماندهی کنیم مشکلات عمده مردم که اشتغال و رفع رکود اقتصادی است را حل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دولت بحث فعال‌سازی واحدهای تولیدی موجود که به خاطر منابع مالی با مشکل مواجه شده‌اند و نیز رفع موانع تولید را مورد توجه قرارداده است؛ چرا که برخی موانع تولید باید به صورت قانونی انجام می‌شد که در قالب قانون به مجلس ارائه و خوشبختانه تصویب و ابلاغ شده است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما