بهره‌مندی ناجا از حضور ۱۷۰۰ روحانی در برنامه‌های مختلف

بهره‌مندی ناجا از حضور ۱۷۰۰ روحانی در برنامه‌های مختلف

سردار حسین اشتری گفت: در مناسبت‌های مختلف ناجا از حضور ۱ هزار و ۷۰۰ روحانی بهره گرفته تا در جهت تقویت ابعاد دینی و مذهبی و معنوی تلاش شود.

به گزارش اخترنیوز، فرمانده نیروی انتظامی عصر روز چهارشنبه (۷ مهر) در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در تشریح فعالیت‌های پلیس در جهت ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد: تامین امنیت در شهرها و روستاها و مرزهای کشور از جمله وظایف مهم پلیس است که در این‌باره فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده است.

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس در جلوگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی و ترویج آموزه‌های غیردینی تلاش‌های خوبی را به ثمر رسانده است.

وی افزود: همچنین پلیس در پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اخلاقی و ارتقای فضای معنوی نیز به رسالت خود جامه عمل می‌پوشاند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی طبق منویات رهبر معظم انقلاب، عدالت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در جهت انجام وظایف خود گام‌های بلندی برمی‌دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های مهم ناجا، برگزاری دوره‌های بصیرت است که با هدف نزدیک شدن نیروی انتظامی با مراجع تقلید و بهره‌گیری از رهنمودهای آنان انجام می‌گیرد.

وی درباره ارتقای امنیت در سفر به عتبات با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و صفر در چند روز آینده بیان کرد: در راستای تسهیل تردد زائران و افزایش امنیت سفر زائران نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

سردار اشتری عنوان کرد: ما در راستای ایجاد امنیت زائران که از وظایف مهم پلیس است برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم که به زودی انجام می‌پذیرند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما