کمالوند: از این همه بدشانسی خسته شده‌ام/ از هیچ کمکی به تیم ملی دریغ نمی کنیم

کمالوند: از این همه بدشانسی خسته شده‌ام/ از هیچ کمکی به تیم ملی دریغ نمی کنیم

سرمربی گسترش فولاد عدم موفقیت تیمش در لیگ شانزدهم را به بدشانسی تیمش نسبت می‌دهد.

به گزارش اخترنیوز، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار با سایپا اظهار کرد: خیلی اعتقاد به طلسم ندارم اما هرچه بازی‌ها جلوتر می‌رود اتفاقاتی می‌افتد که غیرقابل باور است. مقابل سیاه‌جامگاه و سایپا تیممان روی دو موقعیتی که صددرصد نبود گل خورد.

او اضافه کرد: خلعتبری بازیکن قهار و گلزنی است اما ما بدشانس بودیم. بحث نتیجه ندارم اما از این همه بدشانسی خسته شده‌ام. امیدوارم خداوند عنایتی به تیم ما داشته باشد.

سرمربی گسترش فولاد درباره تعطیلی‌های لیگ برتر نیز گفت: تیم ملی در تدارک حضور و راهیابی به جام جهانی است و نباید از هیچ کمکی نسبت به این تیم دریغ کنیم. اعتقاد من این است که تیم ملی هدف اصلی فوتبال ایران است.

او با بیان اینکه تیمش باید جزو سه تیم نخست جدول باشد افزود: ما بدشانس هستیم و باید الان 10 امتیاز کسب می‌کردیم. در بازی با سیاه‌جامگان و سایپا روی همین اتفاقات امتیازات را از دست دادیم. واقعاً از این اتفاق خسته شدم و نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان به گل نمی‌رود. 80 درصد از تمرینات ما در طول هفته به گلزنی بازیکنان ارتباط دارد.

کمالوند ادامه داد: در 10 دقیقه آخر فشارمان را زیاد کردیم و علیرغم احترامی که برای تیم فرکی قائلم ما بدشانس بودیم. اگر بدشانسی ما مربوط به یک بازی بود می‌توانستیم برای آن دلیلی بیاوریم.

او درباره دیدار با پیکان نیز گفت: تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم و امیدمان به خدا باشد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما