دیدار صمیمی شهردار منطقه یک تبریز با خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران سطح حوزۀ منطقۀ یک

دیدار صمیمی شهردار منطقه یک تبریز با خانواده شهداء ، جانبازان و ایثارگران سطح حوزۀ منطقۀ یک

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز، جمعی از خانواده های شاهد ، ایثار گر و جانبازان با حضور در دفتر شهردار منطقه یک با ایشان دیدار و به گفتگو پرداختند.

دکتر یوسفی شان و منزلت خانواده های شاهد و ایثارگر را والا دانسته گفت: تکریم مقام شامخ شهدا و ایثارگران و پاسداشت ارزشهای معنوی ایشان جزء وظایف خطیر خادمان شهری است و شهرداری منطقۀ یک در ترویج فرهنگ شهید وشهادت پیشگام است.


شهردار منطقه یک تبریز بر تلاش در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت و حفظ ارزشهای اسلامی در سطح منطقه تاکید کرد وگفت : ویژه برنامه های مناسبتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بستر سازی ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و تکریم مقام ایثارگران در این منطقه از اهم برنامه های اصلی شهرداری است
شهردار منطقه یک تبریز بر تلاش در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت و حفظ ارزشهای اسلامی در سطح منطقه تاکید کرد وگفت : ویژه برنامه های مناسبتی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بستر سازی ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع و تکریم مقام ایثارگران در این منطقه از اهم برنامه های اصلی شهرداری است.

دکتر یوسفی افزود: با تمام توان در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین حقوق شهروندی در مساجد و پایگاههای مقاومت سطح منطقه با رویکرد خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر خواهیم کوشید چرا که اهمیت مسائل فرهنگی و مذهبی بیش از پیش در این منطقه احساس می شود.

وی از خانواده شهدا خواست همیشه همراه و یاور شهرداری بوده و برای توسعه و سلامت منطقه ای راهنما باشند و نقشه راه ارائه نمایند.

شهردارمنطقه یک تبریز در ابن بازدید به ارائه گزارشی از عملکرد فرهنگی ، خدماتی و عمرانی پرداخته و موفقیت یک جامعه پویا را در گرو همفکری و همگرائی و قانونمداری و تکمین به قوانین و ضوابط دانست و نظارت بیشتر و دقیق در امور اجرائی و شهری را لازمه تحقق اهداف مهم شهرداری دانست.

شهردار منطقه یک تبریز در پایان گفت: در حوزه اقتصاد و فرهنگ گامهای بیشتری برداشته و خود را ملزم به رعایت و سوق دادن شهرداری برای عملی نمودن شعار اقتصاد مقاومتی و مدیریت مبتنی بر اقدام و عمل می دانیم و برنامه های ویژه ای در این خصوص به اجرا خواهیم گذاشت.

حجه الاسلام شیرینی ازائمه جماعات مساجد منطقه یک تبریز در این دیدار در خصوص اهمیت برنامه های ویژه فرهنگی در مساجد و ایجاد بسترهای مناسب برای تشکیل کلاسها و مراسمات مهم مذهبی در سطح مساجد منطقه اشاره نموده و اعلام داشت : شهرداری با فراهم نمودن امکانات نرم افزاری  و سخت افزاری و فعالیتهای گسترده خود می تواند در مساجد نقش عمده ای ایفا نماید و به یک قدرت فرهنگی در مساجد دست یافته و از فعالیتهای هنری و فرهنگی و مذهبی حمایت نماید.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره نموده و از شهردار منطقه یک رسیدگی به امور شهروندان و تکریم و تلاش مضاعف در خدمت ویژه به همشهریان گرامی و توسعه برنامه های ویژه فرهنگی و مذهبی و تعامل بیشتر با سازمانها و نهادهای فرهنگی و مذهبی را خواستار گردید و خدمات شهرداری منطقۀ یک را در خدمت رسانی ویژه به شهروندان در حوزه های خدماتی ، عمرانی و نظارفت و پاکیزگی  و بهداشت محیط منطقه شایسته تجلیل دانست.

 


.



.

 

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما