شهردار منطقۀ یک تبریز با اشاره به روز کارمند گفت: کارمندان اخلاق مدار زینت سازمان هستند

 شهردار منطقۀ یک تبریز با اشاره به روز کارمند گفت: کارمندان اخلاق مدار زینت سازمان هستند



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز ، دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقۀ یک کلانشهر تبریز با اشاره به روز کارمند و تبریک هفتۀ دولت بر کارکنان منطقۀ گفت: رسالت اصلی ما خدمت بوده  و برای انجام این وظیفۀ ازهیچ کوششی فروگذار نخواهیم گشت و اخلاق سرلوحه کاری کارمندان اخلاق مدار باید باشد.

شهردار منطقۀ یک تبریز ضمن اعلام مطلب فوق ادامه داد:در این روز مبارک بر خود وظیفه می دانیم از تلاشهای تمامی  همکاران وکارکنان عزیز از نیروهای خدماتی تا مدیران واحدهای مختلف تقدیر نمائیم وتمامی موفقیتهای حاصله توسط منطقه را مرهون زحمات و خدمات بی شائبه وشبانه روزی ایشان هستیم.

 

وی گفت: رسالت ما، رسالتی خطیر وحساس می باشد و تامین رفاه و آسایش شهروندان عزیز درکنار ارائه خدمات وحفظ نظافت منطقه وپاکیزگی حوزه از اهم وظایف ما می باشد و به جرات می توان گفت منطقۀ یک در خصوص نظافت وتمیزی مناطق و عمران شهری حرف اول را می زند.


 

دکتر یوسفی افزود: روز کارمند بهانه ای است تا به گوشه ای از زحمات وخدمات خادمین شهر در هفتۀ دولت پرداخته وازعزم جدی شهرداری منطقۀ یک برای تحقق برنامه های کلان در دست اجرا سخن به میان آوریم، وی تلاش در جهت حفظ سلامت و بهداشت محیطی و نظافت منطقه ای وارائه خدمات بهتر را از برنامه های شهرداری در حوزۀ خدمات شهری و عمرانی عنوان نمود.

 

شهردار منطقۀ یک تبریز در ادامه گفت: در راستای اجرائی نمودن سیاستهای کلان عمرانی وخدماتی در سطح حوزه منطقۀ یک چندین پروژه مهم وکلیدی وحساس را در دست اجرا داریم که اتمام این طرحها نشان از توسعه محوری و نگاه مهندسی در منطقه دارد.

 

دکتر مهدی یوسفی تکمیل پروژه بهسازی و مقاوم سازی اتوبان پاسداران قطعه ششم را نشان از همت بلند شهرداری در ارائه خدمات شایسته به همشهریان دانسته وجا دارد از عنایات ویژه اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر تبریز وحمایت ومساعدت شهردار محترم کلانشهر تبریز در پیشبرد این پروژه ها تقدیر و تشکر نمائیم که همزمان با هفته دولت طرحهای عمرانی منطقه تقدیم شهروندان می گردد.

 

دکتریوسفی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری نیز گفت:  برای تحقق وعده ها و اجرای پروژه ها کمر همت بسته واز سرمایه گذاران  عمرانی وکسانی که قصد سرمایه گذاری در شهر تبریز را دارند پیشنهاد بهتری به ایشان داریم و برای سرمایه گذاری در سطح منطقه دعوت نموده و سیاستهای مشوق را در این خصوص به مرحلۀ اجرا خواهیم گذاشت.

شهردار منطقه یک تبریز در پایان گفت: کارمندان اخلاق مدار زینت سازمان هستند و رعایت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع وظیفه ای همگانی است و بایستی با تاسی به رویه شهیدان رجائی و باهنر، خدمت و همت را سر لوحه کاری خود قرار دهیم.

 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما