بررسی روند پیشرفت اقتصاد مقاومتی، هدف جهانگیری از سفر به تبریز

بررسی روند پیشرفت اقتصاد مقاومتی، هدف جهانگیری از سفر به تبریز

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز، بررسی روند پیشرفت اقتصاد مقاومتی در استان را از اهداف خود برای سفر به تبریز عنوان کرد.

 به گزارش اخترنیوز به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسحاق جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی به تبریز سفر کرده‌ام.

 وی افزود: آذربایجان و تبریز آثار تاریخی بسیار خوب و ارزشمندی دارد و امیدوارم برگزاری برنامه‌های این‌چنینی نقش مثبتی در برنامه‌های آتی داشته باشد.

 وی با اشاره به بهره‌برداری از برخی پروژه‌های نیمه تمام استان با حضور خود گفت: بررسی روند پیشرفت اقتصاد مقاومتی در استان از دیگر اهداف بنده برای سفر به تبریز است.

 وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بخواهید یک جمله در مورد تبریز و آذربایجان بگویید چه میگویید؟، اظهار کرد: تبریز و آذربایجان قلب و چشم ایران اسلامی است و مردم ایران در مواقع سخت هموراه به مردم آذربایجان و تبریز چشم دوخته‌اند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما