نشست خبری پیش از بازی سرمربی ماشین سازی تبریز

نشست خبری پیش از بازی سرمربی ماشین سازی تبریز

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،فرهاد كاظمي سرمربي تيم ماشين سازي تبريز در كنفرانس خبري پيش از بازي تیمش با استقلال تهران گفت : تيم ما از نظر روحي رواني و تاكتيكي كاملا آماده رويارويي با تيم استقلال است و شرايط جوي هم به نفع تيم ماشين سازي است.
كاظمي در مورد كنار گذاشتن شهاب زاهدی از ليست ١٩ نفره گفت :بازيكني كه در تيم به اين بزرگي بازي مي كند بايد تسلط كامل تاكتيكي داشته باشد و این تنبیه نیز به او کمک می کند تا بازیکن بزرگی شود.

همچنين سرمربي ماشين سازي درباره عزيز ابراهيم اف گفت:اين بازيكن از نظر تاكتيكي قوي است و مي تواند در اين شرايط كمك حال تيم باشد و بعد از تست های پزشکی و در صورت تائید قطعا  از هفته بعد جزو ليست ١٩ نفره تيم خواهد بود.

كاظمي با اشاره به وضعيت خوب تاكتيكي تيم ماشين افزود ، ما براي سه امتياز به ميدان مي رويم و به هيچ عنوان نمي خواهيم بازنده اين ميدان باشيم.

سرمربي تيم ماشين سازي در پاسخ به سوالی مبني بر نداشتن بازيكن گل زن گفت: از روزي که تيم را تحويل گرفته،تيم از نظر تاكتيكي پيشرفت چشم گيري داشته است و گل نزدن و يا كمتر گل زدن در بازي به منزله نداشت بازيكن گلزن نيست زيرا كه اين تيم بازيكني همچون پيام صادقيان دارد كه جزو چند مهاجم برتر ايراني است.

فرهاد كاظمي در پايان كنفرانس خبري اظهار داشت:ما احتياج به تماشاگر داريم نه هوادار! و از مردم پرشور آذربايجان خواست تا با حضور در وزشگاه،اين تيم قديمي و با سابقه آذربايجان را ياري كنند تا بتواند با تمام قدرت بازی کند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما