روند صعودی قیمت سکه تمدید شد

اگرچه روز یکشنبه 10 بهمن ماه، دلار دومین افت متوالی روزانه را تجربه کرد تا به ابتدای محدوده ۳ هزار و ۸۶۰ تومان نزدیک شود اما پیش بینی از رشد بهای اونس در بازار طلا طی روز دوشنبه مانع از کاهش بهای سکه در بازار نقدی و آتی در بورس کالای ایران شد.
 
به گزارش اخترنیوز ، روز گذشته قیمت سکه در معاملات آتی بورس کالای ایران در هر ۵ سررسید روند صعودی را تجربه کرد؛ به طوری‌که براساس آمار معاملات، سکه تحویل اسفندماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان، افزایش 0.17 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل اردیبهشت ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۴۹ هزار تومان رشد 0.11 درصدی را به ثبت رساند. ازسویی سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و ۲۸۹ هزار تومان به فروش رسید و با افزایش 0.09 درصدی همراه شد. همچنین سررسید شهریورماه سال آینده با نرخ یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان معامله و رشد 0.02 درصدی را تجربه کرد و در پایان نیز سررسید آبان سال ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۳۶۴ هزار تومان معامله شد و افزایش 0.09 درصدی را به ثبت رساند.
 
نگاهی به بازار نقدی
برخلاف کاهش قیمت دلار در دومین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی با ۴ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۱۷۶ هزار تومان رسید. کارشناسان علت افزایش خریدهای شماری از معامله گران را خوش‌بینی به روند اونس در بازارهای جهانی هفته جاری عنوان می‌کنند و معتقدند افزایش خرید معامله‌گران سکه عامل اصلی بالا رفتن قیمت بود. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۶۱۱ و ۳۲۶ هزار تومان داد و ستد شد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما