فرزاد حاتمی: همه جای بدنم درد می‌گیرد/ اخراج تبریزی تاثیرگذار بود

 فرزاد حاتمی: همه جای بدنم درد می‌گیرد/ اخراج تبریزی تاثیرگذار بود

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: مرتضی تبریزی بازیکن جوانی است و اگر ۳۰ ساله شود دیگر این گونه اخراج نمی‌شود.

به گزارش اخترنیوز، فرزاد حاتمی پس از صعود تیمش به فینال گفت: ذوب آهن تیم قوی و باکیفیتی است. چند وقت هم بود که خوب نتیجه گرفته بود. ۱۲۰ دقیقه طاقت‌فرسا را پشت سر گذاشتیم. به بازیکنان هر دو تیم و هواداران خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: من با سختی امروز بازی کردم و سه روز است که سرما خورده‌ام. سرما خوردگی‌ام شدید است و بعد از ۱۲۰ دقیقه همه جای بدنم گرفته است. روی زمین هم گل‌های زیادی به ثمر رساندم ولی تعداد گل‌هایی که با سر زدم بیشتر است. ما قبل از زدن گل چندین موقعیت گل داشتیم که تبدیل به گل نشد و مظاهری روز خوبی را پشت سر گذاشت.

حاتمی ادامه داد: مظاهری واقعا گلر خوبی است و یک موقعیت تک به تک را در وقت اضافه از شریفی گرفت. فوتبال است و گاهی اوقات برنده می‌شویم و گاهی اوقات بازنده از زمین خارج می شویم ولی در کل بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم.

وی درباره سروش رفیعی نیز گفت: صحبت درباره سروش کلیشه‌ای شده. امیدوارم سروش اگر اینجا هست موفق باشد و اگر هر تیم دیگری می‌رود موفق‌تر باشد. آرزوی قلبی من برای سروش رفیعی سلامتی و پیشرفت است.

مهاجم تیم تراکتورسازی درباره تبریزی نیز گفت: مرتضی یک بازیکن تاثیرگذار برای ذوب آهن است و اخراجش از بازی بی‌تاثیر نبود. جوان است و اگر ۳۰ سالش شود از این کارها نمی کند. من دو سالی است به تیم ملی دعوت نشدم و اگر قسمت باشد امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما