با تاکسی و ماشین شخصی به فرودگاه نروید!

 با تاکسی و ماشین شخصی به فرودگاه نروید!

چند هفته‌ای است تعرفه‌های پارکینگ خودرو در فرودگاه‌های کشور گران و پارک خودرو در فضای پارکینگ فرودگاهی هزینه‌بر تر شده است.

به گزارش سرویس بازار اخترنیوز ، تراول استارت اعلام‌کرد: تراول استارت به عنوان یک شرکت خلاق که به تازگی وارد بازار ایران شده، فرصت را مغتنم شمرده و با همکاری پاکرو تاکسی، با استفاده از تاکسی‌های تویوتا کمری هیبرید مدرن، مسافرها را از در منزل و یا محل کارشان تا فرودگاه و برعکس همراهی می‌کند.

جالب اینجاست که به مناسبت جشن یلدا، هزینه‌ای که مسافرها برای استفاده از این تاکسی‌های مدرن و راحت، از هرجای تهران به فرودگاه مهرآباد و برعکس، بایستی بپردازند تنها پنج هزار تومان در نظر گرفته شده است.

البته اگر مسافر پروازهای خارجی هستید، از در منزل تا فرودگاه را مهمان تراول استارت هستید و یا می‌توانید یک بلیط هواپیما در همه مسیرهای داخلی را نیم‌بها از تراول استارت دریافت کنید.

افرادی که خواستار استفاده از سرویس تاکسی‌های پاکرو و تخفیفات ویژه تراول استارت هستند، بایستی بلیط هواپیمای خود را از سایت تراول استارت به صوت آنلاین خریداری کرده باشند.

اگر قصد سفر دارید حتما برای  رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی به تراول استارت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما