خبر هایی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

خبر هایی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

به گزارش اخترنیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، به منظور کسترش تعاملات بین المللی در زمینه علم و فناوری و استفاده از تجربیات کشور های موفق در حوزه تأسیس مراکز نوآوری و تجاری سازی فعالیت های پژوهشی ، هیأتی از کشور مالزی مرکب از آقای وین سنت ونگ مشاور نخست وزیر و وزیر علوم کشور مالزی در حوزه نوآوری و تجاری سازی و آقای تام چونگ مدیر هاب نوآوری مالزی و آقای فرزاد مجازی رئیس دفتر نوآوری دانشگاه پوترا مالزی از امکانات آزمایشگاهی و فعالیت های پژوهشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بازدید نمودند.
پس از پایان بازدید، جلسه ای با حضور دکتر ولی زاده ریاست دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه و برخی از رؤسای دانشکده ها با هیأت مالزی برگزار گردید ورئیس دانشگاه به معرفی اجمالی دانشگاه برای هیأت مالزی پرداخته و آمادگی دانشگاه را جهت همکاری با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی کشور مالزی ابراز نمود.
 سپس  دکتر وین سنت، تجربیات کشور مالزی را در خصوص ایجاد مراکز نوآوری، تجاری سازی و فروش فناوری های تولید شده در دانشگاهها را ارائه نموده و به نحوه تعامل سه رکن اصلی ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت و تکمیل زنجیره ایده تا محصول یعنی دانشگاه و صنعت و تکمیل زنجیره ایده تا محصول یعنی دانشگاه، دولت و صنعت پرداختند.
آقای دکتر تام چونگ نیز در این جلسه طی سخنانی گفت : پژوهشگران کشور ایران بایستی به جای معطوف کردن فعالیت های پژوهشی خود به مشکلات خارج  از کشور به مسائل و مشکلات داخل کشورتمرکز کرده و پژوهش های خود را در آن راستا برنامه ریزی نمایند.
گفتنی است در ادامه این  نشست ، دکتر فرزاد مجازی عضو هیأت علمی گروه مهندسی سازه و مدیر مرکز نوآوری دانشگاه پوترا به تجربیات موفق دانشگاه پوترا اشاره کرده و آمادگی آن دانشگاه  را جهت انتقال تجربیات موفق دانشگاه پوترا در حوزه مرکز نوآوری و مرکز رشد را به دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام نمود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما