مدیر عامل اسبق پرسپولیس: مدیران لایق ورزشی را جذب کنیم

 مدیر عامل اسبق پرسپولیس: مدیران لایق ورزشی را جذب کنیم

به گزارش خبرنگار اخترنیوز حبیب کاشانی عصر جمعه در بیست دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه ایرنا افزود: حضور سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان فرصتی است تا تمام افراد لایق که به نوعی در ورزش دل شکسته شدند یا از کشور خارج شدند، برای پیشبرد اهداف ورزش کشور دوباره بازگردند. زیرا انتقال دانش فنی مدیران لایق ورزشی، سبب رشد و بالندگی کشور در عرصه های بین المللی می شود.
وی گفت: ورزش ایران نیاز به جذب استعدادها دارد و باید قبول کرد ورزشکاران کشورمان در المپیک 2016 ریو موفق عمل نکردند. براین اساس لازم است از استعدادهایی مانند هادی ساعی، حسین رضازاده، علیرضا دبیر و سایر افرادی که در ورزش توانایی دارند برای پیشبرد اهداف ورزش کمک بگیریم. البته با روحیه خوب و نگاه مثبتی که در وزیر ورزش و جوانان وجود دارد، امیدوارم این هدف محقق شود.
مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود ورزشکاران موفقی که اکنون در شورای شهر حضور دارند، انرژی خود را به جای فعالیت در این عرصه در جهت کسب کرسی های بین المللی ورزشی می گذاشتند؟ گفت: قبول دارم که در فضای بین المللی و در بعضی از رشته های ورزشی، کشور کمبودهایی دارد و لازم است در این خصوص بیشتر کار شود. البته کسب کرسی توسط علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا و رسول خادم در فدراسیون جهانی کشتی، سبب شده این دو رشته در فضای بین المللی خوب عمل کنند. اما واقعا منافاتی بین حضور ورزشکاران در شورای شهر با عملکرد آنها وجود ندارد. زیرا به هر حال بیشتر خدماتی که شهر لازم دارد ورزشی است.
وی گفت: تقویت جمعیت 15 میلیونی تهران در واقع تقویت ورزش ملی است که برای این امر حضور مدیران ورزشی انکارناپذیر است.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در شورای شهر تهران در کنار مهندس شهرساز، هنرمند، راهساز و ... به مدیر ورزشکار نیز نیاز است. از طرفی نظر مردم قابل احترام است که به هر دلیلی اعتماد کردند و به نماینده منتخب خود در شورای شهر رای دادند.
کاشانی در خصوص اینکه شورای شهر چقدر در تعامل بین وزارت ورزش و جوانان با آموزش و پرورش می تواند موثر باشد؟ گفت: هدف شورای شهر مدیریت واحد شهری است و در تمام کشورهای دنیا حتی پلیس زیرمجموعه شورای شهر است. اما در ایران چنین اتفاقی رخ نداده است. به عبارتی شورای شهر اکنون مدیریت شهرداری است و ارگان هایی مانند آموزش و پروش، آب، گاز، پلیس و... در مجموعه وظایف شورای شهر قرار نمی گیرد. برهمین اساس اگر این لینک برقرار شود، می توان در این خصوص برنامه ریزی کرد.
کاشانی درباره راه کارهای لازم برای موفقیت در المپیک آینده، بیان داشت: مشکل اصلی برای موفقیت در المپیک، برنامه ریزی و مدیریت است و اگر کمیته ملی المپیک از هم اکنون کار کارشناسی با فدراسیون ها را شروع کند، بازهم حدود هشت ماه عقب است. زیرا یافتن استعدادها برای رشته های مختلف ورزشی زمان بر است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما