ظرفیت های جدید در افزایش امکانات اقامتی اردبیل

 ظرفیت های جدید در افزایش امکانات اقامتی اردبیل

قادر تقی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اخترنیوز افزود: با اینکه استان اردبیل از نظر داشتن مراکز اقامتی سومین استان و از نظر تعداد تخت ششمسن استان کشور است ، ولی همچنان به افزایش این تعداد در منطقه بویژه در مناطق گردشگری ظرفیت وجود دارد.
وی گفت: 100 میهمانپذیر ، 86 هتل آپارتمان و 30 هتل مراکز اقامتی با 12 هزار و 300 تخت هم اکنون در مناطق مختلف استان پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.
تقی زاده با بیان اینکه برای درآمدزایی بیشتر در این حوزه باید استاندارد هتل ها و مراکز اقامتی استان ارتقا یابد ، ادامه داد : هم اکنون هیچ یک از هتل های استان پنج ستاره نبوده و تنها دو هتل استان چهار ستاره و 9 هتل استان نیز دارای استانداردهای لازم می باشد.
وی ارتقای استاندارد هتل ها و مراکز اقامتی را در جلب و جذب مسافر موثر دانست و افزود: در صورت ارتقای استاندارد هتل ها ، حمایت های لازم از هتل داران برای افزایش درآمدزایی انجام می شود.
وی بیان کرد: تمامی هتل ها توسط اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نرخ گذاری می شود و در صورت استاندارد سازی میزان این نرخ ها افزایش می یابد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما