اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار برای کاهش فاصله مناطق آب روستایی و شهری

 اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار برای کاهش فاصله مناطق آب روستایی و شهری

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب از اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی برای کاهش فاصله بین مناطق آب روستایی و شهری در کشور خبر داد و گفت:به طور میانگین ۷۵ درصد از مناطق کشور آبرسانی شده است.

به گزارش اخترنیوز، رضا گیاهی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان که امروز در سالن اجتماعات مخابرات گیلان برگزار شد، اظهار کرد: گیلان یکی از چهار استان در سطح کشور است که از نظر کاری مشکل هستند.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب با بیان اینکه بطور کل آب و فاضلاب مقوله دشواری است، افزود: آبفای گیلان برای رسیدن به وضعیت ایده‌آل نیازمند تلاش بیشتر است.

وی روحیه مطلوب مردم گیلان را یکی از ویژگی‌های ارزشمند این استان برشمرد و ادامه داد: باید به روحیه و صبر مردم شریف استان گیلان احترام گذاشته شود.

گیاهی با تاکید بر اینکه برای  راه‌اندازی پروژه‌های آب و فاضلاب شهری باید تلاش ویژه‌ای صورت گیرد، عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب شهری با استفاده از بخش‌خصوصی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب با اشاره به سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب شهری تهران گفت:تصحیح گردش مالی آب و فاضلاب شهری تهران یک‌هزار میلیارد تومان با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال جاری است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۶۰۰ دشت ممنوعه بهره‌برداری آب در کشور، یادآور شد:باید صرفه‌جویی در مصرف آب بعنوان یک اولویت جدی برای همگان باشد و تلاش ویژه‌ای در این راستا صورت گیرد.

گیاهی از اختصاص ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی برای کاهش فاصله بین مناطق آب روستایی و شهری در کشور خبر داد و یادآور شد:به طور میانگین ۷۵ درصد از مناطق کشور آبرسانی شده است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما