ارائه تسهیلات جدید برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر

 ارائه تسهیلات جدید برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر

تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و چهار موسسه آموزشی در راستای ارائه تسهیلات جدید برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر منعقد شد.

به گزارش اخترنیوز،اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای خدمت‌رسانی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر، این اداره کل با چهار موسسه علمی آموزشی شامل «رزمندگان اسلام، گاج، قلم چی و علوی» اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه کرده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها،همه دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر «شامل فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران آزادگان و جانبازان 25درصد و بالاتر، جانبازان و آزادگان و ایثارگران با 6 ماه سابقه حضور در جبهه،از کلاس دوم ابتدایی تا پایان دبیرستان» می‌توانند با تخفیف ویژه از خدمات این موسسات آموزشی از جمله: شرکت در آزمون‌های آزمایشی، کلاس تقویتی، کلاس آمادگی تیزهوشان و کلاس آمادگی برای کنکور و خرید کتاب‌های کمک آموزشی برخوردار شوند.

همچنین تعدادی از دانش‌آموزان ممتاز و دارای معدل بالای طرح شاهد «فرزندان شهدا، جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان» می‌توانند به صورت رایگان از خدمات این طرح برخوردار شوند.


منسوبین شاهد و ایثارگر شامل خواهر و برادر «شهدا، آزادگان، جانبازان 50درصد و بالاتر»، نوادگان شهدا، جانبازان 50درصد و بالاتر و فرزندان و کارکنان طرح شاهد وزارت آموزش و پرورش و پرسنل شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانش‌آموزان مدارس شاهد نیز می‌توانند از تخفیف این موسسات برخوردار شوند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما